Κάνουμε έναν περιμετρικό έλεγχο στο μηχανή μας,αφού πρώτα την βάλουμε στο κεντρικό στάντ και την αφήσουμε να κρυώσει:
1)Ελέγχουμε τα φώτα μας για σπασίματα και φθορές
τα αναβουμε ενα ενα(με αναμμένη μηχανη) και ελέγχουμε το φωτισμο τους με το χέρι
2)Ελέγχουμε στα ελαστικά μας:
Την πίεση του αερα(οτι λέει ο κατασκευαστής) παντα με το ειδικό οργανο που συνήθως βρίσκουμε
στα βενζινάδικα
Την φθορά τους(βάθος πέλματος 1mm)
Tην ηλικία τους(να μην ξεπερνάει τα 3 χρόνια)
(Η 30.000 χμ)
3)Ελέγχουμε για τυχών διαρροές υγρών κάτω από την μηχανή και κάτω απ τις αναρτήσεις
1)Ελέγχουμε τα φώτα μας για σπασίματα και φθορές
τα αναβουμε ενα ενα(με αναμμένη μηχανη) και ελέγχουμε το φωτισμο τους με το χέρι
2)Ελέγχουμε στα ελαστικά μας:
Την πίεση του αερα(οτι λέει ο κατασκευαστής) παντα με το ειδικό οργανο που συνήθως βρίσκουμε
στα βενζινάδικα
Την φθορά τους(βάθος πέλματος 1mm)
Tην ηλικία τους(να μην ξεπερνάει τα 3 χρόνια)
(Η 30.000 χμ)
3)Ελέγχουμε για τυχών διαρροές υγρών κάτω από την μηχανή και κάτω απ τις αναρτήσεις
4)Αν είναι υδρόψυκτη η μηχανή μας(Α) ελέγχουμε τη στάθμη του υγρού ψυξης
5)Ελέγχουμε τα φρένα:
Δοκιμάζουμε την αντίσταση τους (ουτε πολυ μαλακά ουτε πολύ σκληρά)
Ελέγχουμε την στάθμη του υγρού φρένων(δεν συμπληρώνουμε ποτε)
6)Ελέγχουμε την τάση της αλυσίδας(2-3 εκατοστά)
Και τη λίπανση της(γράσσο κάθε 1000χμ)
7)Ελέγχουμε τα λάδια
είται με τη βεργα(Α1) είται με το ειδικό τζαμάκι(Α)
και αν χρειαστεί συμπληρώνουμε (Κρυα μηχανή κ οτι λέει ο κατασκευαστής)
Επιπλέον:
1)Ελέγχουμε το τιμόνι να γυρνάει αριστερά-δεξία ελεύθερα
2)Ελέγχουμε τις λυχνίες μας(μην έχουν καεί)
3)Ελέγχουμε την κόρνα
4)Προσαρμόζουμε τους καθρέπτες